Een telefoonservice voor jouw bedrijf

0
20

Wanneer je een bedrijf runt, is het belangrijk om persoonlijk contact te hebben met je klanten. Dit kan op verschillende manieren. Sommige bedrijven werken met een servicebalie, een vast mailadres, website of telefoonservice. Een telefoonservice is een goede keuze, omdat je dan altijd bereikbaar bent om je klanten verder te helpen. Wat zijn de voordelen en mogelijkheden van een telefoonservice voor jouw bedrijf?

Persoonlijke telefonistes

Als je ervoor kiest om een telefoondienst aan jouw bedrijf toe te voegen, werk je met een persoonlijke telefoniste die een brede kennis heeft over jouw bedrijf. Bizziphone werkt met een proefperiode van 30 dagen, zodat je de verschillende telefoondiensten met elkaar kunt vergelijken. Op die manier kom je erachter wat het best bij jouw bedrijf past!

Aanvullende diensten

Om je service nog beter te maken, kun je kiezen voor een aantal aanvullende diensten. Kies bijvoorbeeld voor de terugbelservice, zodat je niet zelf je klanten terug hoeft te bellen. Wanneer je zelf vaak weinig tijd hebt, kan dit een erg handige functie zijn. Wil je in het weekend ook bereikbaar zijn? Dan kun je kiezen voor het aanvullende avond- en weekend pakket. Zo ben je nóg bereikbaarder voor jouw klanten. Daarnaast zijn er extra mogelijkheden zoals een WhatsApp business, een doorverbindfunctie, gepersonaliseerde welkomstberichten en agenda handelingen. Het is daarom handig om je goed in te lezen wat er allemaal mogelijk is.

Inzicht in telefoongesprekken

Het is handig om te weten wat de telefoniste met jouw klanten besproken heeft. Daarom maakt de telefoniste bij de telefoonservice belnotities bij iedere klant. Op deze manier weet je de naam, het bedrijf en telefoonnummer van de klant en kun je precies zien op welke datum en hoe laat het gesprek is gevoerd. Hiernaast geeft de telefoniste een verslag van wat er is besproken over de telefoon. Zo kun je je service weer verbeteren. Ook weet je zo zeker dat de communicatie naar jouw klanten toe op een goede en efficiënte manier verloopt. Heb je klanten vanuit het buitenland? Dan kun je ook kiezen om hulp te bieden in het Engels of Duits.

Persoonlijk dashboard

Naast de inzichten van de telefoongesprekken, krijg je ook inzichten van alle statistieken, klantcontacten en beschikbaarheden van je werknemers. Dit kun je zien op je persoonlijke dashboard. Hier vind je bijvoorbeeld ook wat de meest gestelde vragen of problemen zijn van de klanten. Een erg handig platform waar je je gegevens kunt organiseren. Ben je benieuwd naar de klanttevredenheid over de hulp die wordt aangeboden? Dan kun je dat zien door de reviews die de klanten achterlaten. Zo weet je het meteen als er iets niet goed gaat.